Спасибо за ваш ответ.
Я сразу подала заявление на возврат средств в укрпочту. Ниже, можно ознакомиться с их официальным ответом:
"Міжнародне поштове відправлення № CS610135692UA було направлено авіашляхом 14.09.2020 до Ізраїлю, відповідно до оплаченої послуги з пересилання відправлення.. Отже, порушень з боку АТ "Укрпошта" не виявлено. Через помилку авіаперевізника МАУ, виникла затримка з направленням відправлення до місця призначення. Таким чином, Ваше відправлення надійшло до країни призначення 31.01.2021 року, знаходилось в процесі обробки в поштовій службі Ізраїлю та вручено адресату 07.02.2021року. Водночас роз'яснюємо, що згідно із положенням ст. 22 Всесвітньої поштової Конвенції (Берн, 2017) відповідальність за уповільнення в проходженні міжнародних поштових відправлень не передбачена"
Скажите, пожалуйста, как грамотно оспорить эти аргументы и возможно ли это? Судя по ответу, ответственность Укр почты за доставку заканчивается в момент передачи посылки в авиалинии.
Или укрпочта права и мне следует обращаться в МАУ?